نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
پایان مرحله پذیرش آثار جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور کرونا
کد مطلب: 1004331 تعداد بازدید: 703 تاریخ انتشار: 1399/01/25 14:34
چاپ خبر
ارسال
پایان مرحله پذیرش آثار جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور کرونا

تبریز تونز

 

پایان مرحله پذیرش آثار جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور کرونا

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرحله دریافت آثار در جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم» به پایان رسید.

 

به گزارش تبریزتون به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کوروش عزیزی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: مرحله پذیرش و دریافت آثار جشنواره جهانی کارتون و کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم» در پایان روز بیست و یکم فروردین با دریافت آثاری از هنرمندان ۸۸ کشور دنیا خاتمه یافت.

 

او ادامه داد: در پایان مهلت قانونی و تمدید شده برای ارسال آثار به جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور کرونا، شاهد دریافت بیش از ۴ هزار و دویست اثر هنری فاخر از ۸۸ کشور جهان بودیم.

 

دبیر اجرائی نخستین جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم» تصریح کرد: این تعداد از آثار از سوی بیش از یک هزار هنرمند از سراسر جهان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و این در حالی است که با وجود تمدید ۱۰ روزه ارسال آثار، همچنان تقاضا برای تمدید این زمان وجود داشت.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: کشور‌های ایران، ترکیه و چین از نظر تعداد هنرمندان شرکت کننده بالاترین رتبه‌ها را در این جشنواره به خود اختصاص دادند و کشور‌های هند، اندونزی و برزیل رتبه‌های بعدی را از آن خود کرده اند.

 

او با تقدیر از مشارکت بسیار مطلوب هنرمندان ایرانی و خارج از کشور در این جشنواره، اظهار کرد: طی ۴ هفته، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بازدید از گالری اختصاصی این جشنواره بر وبسایت «ایران کارتون»، شامل ۲ هزار و ۱۸۸ اثر منتخب صورت پذیرفته که در نوع خود بسیار کم نظیر است.

 

عزیزی بیان کرد: اسامی داوران این جشنواره، به زودی اعلام می‌شود و در پی آن، در صورت اعلام وضعیت عادی، مراسم اختتامیه این فستیوال بزرگ جهانی با حضور هنرمندان برتر این جشنواره برگزار شده و در غیر این صورت، این آئین به شکل آنلاین و مجازی اجرا می‌شود.

 

نخستین جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور با عنوان «ما کرونا را شکست می‌دهیم» به ابتکار و میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شده و مرحله دریافت آثار در این جشنواره به تازگی به پایان رسیده است.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط